Акции / Детский мир / Барни / Вирушай в космічну подорож з Барні!

Конкурс Барни: Вирушай в космічну подорож з Барні!

С 15 июня по 31 августа 2016
Конкурс завершился
Конкурс  «Барни» Вирушай в космічну подорож з Барні!

Барні пропонує відзначити 55-ліття першого польоту людини в космос і оголошує конкурс дитячого малюнка.

Приймай участь в конкурсі та отримай шанс виграти подорож на двох (для дорослого та його дитини) до космічного містечка у Європі.

Призи:

«Приз №1» - Сертифікат на туристичну подорож на двох (для одного з батьків чи опікунів та дитини) номіналом 142 000 грн. з ПДВ до космічного містечка у Європі.

1.9. «Приз №2» - телескоп Celestron TravelScope 70 (21035).

1.10. «Приз №3» - набір бісквітних тістечок «Барні» 150 г (у одному наборі 5 (п’ять) упаковок 150г).

Участь у конкурсі:

Механіка Акції

- Для участі в Акції в період її проведення необхідно придбати мінімум дві акційні упаковки Продукції, відповідно до п.1.3. та зареєструвати промо-коди на промо-сайті Акції.

- Учасник знаходить промо-код, розташований всередині промо-упаковки Продукції.

- Учасник відкриває в мережі Інтернет Промо-сайт Акції та проходить процедуру реєстрації на промо-сайті.

- Після авторизації на промо-сайті Учаснику Акції доступна реєстрація промо-кодів з Продукції і подальше розміщення Творчої роботи відповідно до розділу 7 цих Правил.

- Кожен промо-код дає + 10 балів. Для участі треба ввести мінімум два промо-коди (таким чином, у всіх учасників після реєстрації буде мінімум 20 балів).

- Кожен наступний промо-код дає +10 балів.

- Зареєстрований Учасником Акції промо-код проходить перевірку на відповідність базі кодів відповідно до цих Правил.

- Після успішного проходження перевірки промо-кодів на відповідність базі кодів Учасник отримує повідомлення на сайті про те, що він став Учасником та отримує можливість взяти участь у фото етапі Акції.

- Для участі у фото етапі Учасникові необхідно зробити фотографію, відповідно до вимог цих Правил, та опублікувати її на Промо-сайті в терміни, встановлені Правилами. Після публікації фотографії на Промо-сайті Учасник визнається Учасником відповідного фото етапу проведення Акції.

- Фіналістами відповідного фото етапу проведення Акції стають ті 15 (п’ятнадцять) Учасників, чиї опубліковані на Промо-сайті фотографії увійдуть в топ-15 фотографій, які набрали найбільшу кількість голосів («Балів») до відповідного фото етапу Акції.

- Проставлення Балів здійснюється виключно на Промо-сайті та вимагає авторизації користувача.

- Учасник-користувач Промо-сайту може проставити не більше 1 Бала для однієї фотографії.

- Всі Учасники Акції, які бажають прийняти участь у голосуванні на кожному етапі Акції можуть проголосувати тільки за одну Творчу роботу і тільки один раз.

- Фіналісти фото етапу мають можливість отримати один із Призів Акції, зазначених у розділі 5 цих правил.

- Кожна Творча робота після завантаження проходить стадію модерації протягом 48 годин з моменту завантаження на предмет відповідності встановленим в цих Правилах вимог. 6.2. Визначення фіналістів

Добавила: Elena_Romankova
Нашли ошибку? Выделите, Ctrl+Enter
Барни С 15 июня по 31 августа 2016 Конкурс завершился +3 3437 3
3

Комментария


  • 06.07.2016 16:50
    Будьте уважні: учасниками можуть бути лише батьки дітей 6 - 12 років. Ми виграли, а потім дізналися про це. Обідно..так старились...
  • 09.07.2016 01:43 изменено
    @elenaigor1988, Ви виграли один з головних призів? Думаю щоб відправити набори "Барні" вік дитини не мав би бути принциповим?
  • @Bilynsky, Вік дитини - принципова умова, яка в цьому конкурсі встановлена організаторами в офіційних правилах.
    Але це безглуздо - на офіційному сайті акції, в розділі фотографій учасників одразу видно що є дітки молодші за 6 років і за фото їх робіт голосують. Якщо вони не можуть бути учасниками акції, то не мали б бути навіть в галереї учасників, бо вони ж сподіваются на виграш, але виходить, що тільки забирають голоси від інших учасників. Якщо вже організатори встановили вікове обмеження, то вони мали зробити так, щоб дітки до 6 і після 12 років не попадали до галереї учасників. Як от у випадку виграшу пояснити дитині, що ти - переміг, але нічогісінько тобі не дадуть! Велика помилка організаторів акції!
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавлять комментарии.

Добавить комментарий

Перетяните сюда изображения, чтобы прикрепить их к сообщению
      Сайт PROACTIONS.com.ua не является организатором акции,
      информация опубликована с целью ознакомления.

      Похожие акции

      показать все
      Наверх